Mindfulness w wersji dla dzieci

Każdy może nauczyć się sterować swoją uwagą, wykonując systematyczne ćwiczenia na koncentrację🧠 Praktyka uważności dla dzieci rozwija potencjał, jego intelekt oraz emocje, sprzyja budowaniu prawidłowych relacji z rówieśnikami i umacnia więź z rodzicami. To również dobry sposób na nudę i świetną zabawę. Ćwiczenia związane z uważnością są niezwykle proste, dostępne dla każdego i można zastosować je w każdym momencie. Dlatego warto spróbować wprowadzić na początek jej drobne elementy do zabawy 🙂

Rozpoczynając cykl postów na temat mindfulness wersji dla dzieci, proponujemy Wam zabawę ➡️ Znajdź i narysuj ⬅️ W ten sposób ćwiczymy świadome, pełne ciekawości i otwartości doświadczanie chwili obecnej. Zarówno tego, co nas otacza, czyli przedmiotów, przyrody i innych ludzi, jak i tego, co dzieje się w nas samych, czyli odczuć z ciała, myśli czy emocji, doskonalimy zatrzymanie się w celu dostrzeżenia tego wszystkiego, co związane jest z naszym życiem.

Jestem ciekawa, co ważnego w danym kolorze zaobserwują Wasze dzieci 😀

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *